سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس توبه کرد ره یافت . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 93 آبان 26 , ساعت 9:8 عصر


درمان  پیشنهادی ما  و نسخه ی دکتر خیر اندیش برای سینوزیت  که تقریبا بالای 90 درصد افراد دارای سینوزیت تنها با این روش درمان میشوند


1- استفاده  از قطره ی  نازیل

شب اول یک قطره داخل بینی سمت راست.

شب دوم یک قطره داخل بینی سمت چپ.

شب سوم دو قطره داخل بینی سمت راست.

شب چهارم دو قطره داخل بینی سمت چپ.

شب پنجم سه قطره داخل بینی سمت راست.

شب ششم سه قطره داخل بینی سمت چپ.

بعداز این شش روز یک هفته قطره را قطع کرده سپس دوباره به روش بالا یکبار دیگر ادامه دهیدتا درمان اتفاق بیفتند وریزش سینوس ها قطع شود

(این درمان تقریبا بسیار موثر بوده و توصیه برای افرادی  که دسترسی به این قطره دارند همین روش میباشد چون درمان قطعی را به دنبال خواهد داشت ان شاالله - قطره ی نازیل از موسسه ی تحقیقات حجامت ایران  قابل تهیه است ویا از طریق ایتنرنت قایل سفارش از سایت این موسسه میباشد )

 


2-  استفاده از روغن سیاه دانه


 روغن سیاه دانه به روش زیر داخل بینی چکانده شود.

شب اول یک قطره داخل بینی سمت راست.

شب دوم یک قطره داخل بینی سمت چپ.

شب سوم دو قطره داخل بینی سمت راست.

شب چهارم دو قطره داخل بینی سمت چپ.

شب پنجم سه قطره داخل بینی سمت راست.

شب ششم سه قطره داخل بینی سمت چپ.

بعداز این شش روز (یا نهایتا دوهفته طبق دستوری که در ذیل می آید) یک هفته قطره را قطع کرده سپس دوباره به روش بالا یکبار دیگر ادامه دهید . سپس

در هفته چهارم استنشاق آب ولرم به همراه یک قاشق مرباخوری عسل در هردو بینی هرشب انجام

 شود.

 *توجه: مالیدن اسانس نعناع یا روغن سیاه دانه روی پبشانی  در این مدت  مفید است .

 

*توجه : منظور از تعداد قطره ها تعداد قطره ای است که واقعا داخل سینوسها شود.

 

 میشود از بسیاری از روغن ها استفاده نمود ،  از جمله  روغن سیاهدانه، کنجد و زیتون اشاره کرد. ولی در بین، روغن سیاهدانه بسیار قوی است؛ اما سوزش نسبتاً شدیدی هم ایجاد می کند که اگر فرد آن را تحمّل کند به نتیجه دلخواه خود خواهد رسید.

برای استفاده از این روغن ها می توانید آنها را در یک قطره چکان ریخته به شرح ذیل عمل کنید:


 - قبل ازمصرف، بهتر است ظرف روغن را به خوبی تکان بدهید.


-  میتوانید از شب پنجم به بعد، مصرف سه قطره در هر طرف را ادامه دهید تا هنگامی که ترشّحات سینوس ها کاملاً قطع شوند.(مصرف بیش از دوهفته پشت سر هم نشود )


 - برای جلوگیری از ورود قطره به گلو، به پشت بخوابید؛ یک بالش زیر شانه های خود قرار داده؛ سر را کاملاً به عقب خم کنید و سپس قطره را داخل بینی بریزید؛ 4-3 دقیقه در این حالت بخوابید و در عین حال، چند بار آب بینی خود را بالا بکشید تا دارو وارد سینوس هایتان شود. یا به صورت سجده قرار بگیرید


 - به هنگام سردی هوا، سرماخوردگی و یا دیگر موارد افزایش ترشّحات سینوس ها، مصرف قطره را افزایش دهید و پس از رفع مشکل، مجدّداً آن را کاهش دهید.


- سوزش مخاط بینی وسینوس ها، سوزش پشت چشم، اشک ریزش، سردرد و حتّی چند قطره خونریزی از بینی، به هنگام استفاده از این داروها طبیعی است؛ اگرتحمّل این سوزش را ندارید؛ بهتر است بین ریختن قطره ها، یک ساعت فاصله بیندازید.


 - در اوایل مصرف دارو، ممکن است ترشّحات سینوس ها، افزایش پیدا کند که این امر، طبیعی و به علّت باز شدن مجرای سینوس ها و خروج ترشّحات انباشته درآنها، می باشد.


 - مصرف این روغن ها عارضه خاصّی ایجاد نمی کند ولی ممکن است در اوایل مصرف، به علّت ریزش ترشّحات سینوس ها به حلق، حالت هایی شبیه سرماخوردگی پدید آید؛ لذا بهتر است در این مواقع از داروهای مناسب مـانند چهار تخم، چهار گل و مانند آنها استفاده نمود.


 - مصرف این داروها، معمولا سینوزیت را کاملا درمان می کند ولذا پس از آن، می توان مصرف آنها را به طور کامل قطع کرد. دراین حال، مصرف قطره فقط به هنگام سرماخوردگی و یا موارد مشابه، توصیه می شود.


 - در سینوزیت های بسیار شدید و مزمن که مصرف دراز مدّت دارو لازم است؛ به ازای هر یک هفته  مصرف دارو، یک هفته استراحت داده مجدّدا مصرف قطره را شروع کنید.

 

 

-----------------------------

روش تهیه ی  روغن سیاه دانه

1- خریدن از موسسه حجامت یا عطاری های معتبر

2- تهیه در منزیل به روش زیر

 یک لیوان سیاه دانه + یک لیوان روغن زیتون مرغوب وتصفیه نشده + چهار لیوان آب

همه ی این مواد را  در ظرفی (مسی یا چدنی باشد بهتر هست ) ریخته و بگذارید تا جوش بیاید  و تمام آب آن  بخار شود  این روغن به دست امده را صاف کرده  ومصرف نمائید

این روغن بهتر است در ظرف شیشه ای نگهراری شود


منابع

شیعه طب

نسخه های دکتر خیر اندیش

کلاس های موسسه تحقیقات حجامت

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ