سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بخشندگان را دوست می دارد؛ پس دوستشان بدارید و بخیلان را دشمن می دارد؛ پس دشمنشان بدارید [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 93 مهر 26 , ساعت 5:13 عصر
سوال 1: (درد شانه)

با سلام
حدودا 3 ماه دارای درد شونه خیلی شدیدی هستم دکتر هم رفتم .ولی متاسفانه خوب نشدم کارم شده گریه
اینقد دعا و کردم واز خدا خواشتم که دردو خوب شه ولی نمیدونم چرا هیچ فایده ای نداشته.
چون کار من جوری که باید از دستم زیاد کار بکشم خیلی این وضعیت برام سخته
همش با خودم میگم چرا خدا من و دوست نداره.
من چند بار نماز امام زمان خوندم و به ایشون متوسل شدم
میگن ناامیدی بزرگترین گناه . ولی با این شرایط من چچوری امید داشته باشم
خواهش میکنم منو راهنمایی کنید با خودم میگم شاید امتحانه ولی واقعا من دارم روز به روز ناامید تر میشم.احساسا میکنم اصلا خدا صدامو نمیشنوه
جواب:

با عرض سلام خدمت شما خواهر گرامی در مورد مشکلی که گفتید باید اطلاعات بیشتری در اختیار مابگذارید از جمله آزمایشاتی که انجام داده اید و نتایج وداروهایی که برایتان تجویز شده اگر با مزاج شناسی آشنایی دارید لطفا برای تشخیص دقیقتر اطلاعاتی درموردمزاج خود نیز بیان بفرمایید(مانند رنگ پوست ،سن ،محل زندگی ، علاقه بهترشیها یا شیرنی جات ،دفع روزانه ویبوست ، رنگ مو، چاقی ولاغری ،خوابومیزان آن و....)علت شروع دردتان را هم بیان فرمائیدمحل دقیق درد خودتان را هم بیان کنیداز این که شما نا امید شوید کاری درست نمیشود وبا این کار بیشتر مشکلتان وخیم تر میشود آنهم به این خاطر که ناراحتی وافسردگی خلط فاسد در بدن ایجاد میکند که علاوه بر افزایش مشکل موجود باعث ایجاد شدن مشکلات دیگری(قلبی ، دندان درد و...) میشود تشخیص اولیه رسوب سودا در آن ناحیه هست که با تمهیدات غذائی وداروئی قابلدرمان میباشد
ادامه ی سوال1(پارگی روتاتور کاف)

با سلام
علت دردم به علت اینکه تو باشگاه بدنسازی حرکتی رو ظاهرا اشتباه زدم
عضله روترتور کاف من پاره شده
داروی خاصی به غیر از مسکن و ضد التهاب نمیخورم
به هیچ غذایی شیرینی ترشی علاقه ندارم
رنگ پوستم زرد
سن 30
محیط زندگی سرد وکمی خشک
خوابم به علت درد خوب نیست .قبلش خواب خوبی داشتم
و مشکل یبوست ندارم
این مدت به خاطر دردو چون خیلی ناراحتم و عصبی معده درد هم دارم
واقعا پیشاپیش از راهنماییتون ممنونم
و تقریبا لاغر هستم
جواب

با سلام
به خاطر پارگی عضله ی روتاتور کاف که صورت گرفته باید مراقبت های لازم  رو انجام بدهید وکمتر از اون دست آسیب دیده استفاده کنید وحتی  در برخی موارد اگر پارگی شدید بوده باشد باید مدتی دست آسیب دیده رو به وسیله ی روسری یا باند از گردن خودتون آویزان کنید تا راحتر جوش بخوره  و ترمیم بشه  هنگام خوابه به سمت دست سالم بخوابید ودست آسیب دیده رو روی یک بالش  قرار دهید تا آویزان نشود ووهم راستا با شانه باشد تا کشیدگی ص.رت نگیرد در ضمن رعایت این مسائل باید  موارد زیر را برای درمان هر چه سریعتر رعایت کنید

مصرف خوراکی های خون ساز ( مثل پختن غذا در ظروف مسی وآهنی وچدنی ویا انداختن یک تکه آهن کوره دیده (حسوم ) در غذاهای آبکی هنگام پخت  - مویز به هر صورتی که  شد - کنجد  ومحصولات کنجد مثل ارده وروغن کنجد اما از حلوا ارده به خاطر داشتن شکر پرهیز شود - سبوس گندم یا جو یا برنج ، میتوانید بجوشانید وآبش را به غذاهای خود اضافه کنید -  خرما - انگور ومشتقات انگور - زردآلو وبرگه ی زردآلوی بدون تیزآب خورده برگه ی زردآلوی تیزاب خورده شفاف ووتر تمیز هست - سمنو - زرشک - انار -کباب برگ ذغالی به وپژه راسته ی  گوسفند رو در غذاهایتان افزایش دهید   حداقل هفته ای دو مرتبه - کاسنی - دارچین - پسته - وسایر موارد خون ساز ) رو در برنامه ی غذایی خود افزایش دهید روزی دو مرتبه صبح وشب محل درد رو با روغن زیتون مرغوب به آرامی ماساژدهید مواد کلسیم دار رو در جیره ی غذایی خود اضافه کنید (البته کمتر از شیر ولبنیات اسفاده کنید مگر اینکه  همراه خرما یا مصلح دیگری باشد یکی از موادی که کلسیم فراوان دارد پوست تخم مرغ هست که آن را خوب شسته وپودرکنید و هفته ای یک الی دو عدد رو با عسل مخلوط کرده ومیل کنید -دم کرده ی شیرین بیان با عسل میل شود یک روز درمیان - جوشانده ی قلم استخوان به هر شکل - ) عسل در برنامه ی غذایی روزانه باشد (به هر شکل) ممنوعاتی مثل مرغ های هورمونی وسوسیس وکالباس و سایر ممنوعات رو حداقل تا پایان دوره ی درمان ترک نمایید

چون این مشکل شما ترمیمی هست باید  مدتی بگذرد تا درمان صورت بگیرد  پس در طی این مدت از عصبی شدن وحرص وناراحتی به شدت پرهیز کنید که طول درمان را افزایش میدهد وممکن است سایر اعضایتان نیز درگیر بیماری شود
طول درمان این مشکل اگر خیلی حاد نباشد 6 الی 12 ماه هست


لیست کل یادداشت های این وبلاگ